i never knew that there were something i missed

klockan är halv fem och här sitter jag i g13 med gabriella. hon skulle fixa nåt. hänger på bilddagboken och saknar massor av kvinnor.


igår var så jävla bäst, bah drog runt på stan med eskilstunas snyggaste kvinnor och chillade och fyndade, heheh.


alltså jag finns kvar. jag finns alltid kvar. det är alla andra som försvinner hela tiden. det måste vara något stort fel på mig.

jag ser dig väldigt ofta, varje dag, flera gånger om dagen men jag saknar allt och jag känner mig så fucking död
grejen är att du lever som fan


ge mig:
- snygga tischor
- sånt där papper som man har när man ska föra över nåt till tyg
- nya tygfärger
- penslar


grejen är att allt försvinner. för allting faller. förr eller senare faller allt.
jag faller alltid.

idag lånade jag tre skivor. jag borde cykla hem nu.


i love paris in the rain


Kommentarer
Postat av: annis

ja, allt faller. pallar inte med skiten.

2007-04-24 @ 18:26:57
URL: http://annis1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0