11/8-07

jag kan inte fatta att det bara var sjutton dagar sedan för det känns som en jävla evighet sedan. jag saknar kanye.

du vet att det bara var för att vara snäll. jag ville visa att jag tänkte på dig för du verkade vara så nere. men snälla tankar kanske inte alltid uppfattas som snälla, jag vet inte. jag antar att jag inte ska visa dem mer i alla fall.

att ha liv innebär att man kan ta upp näring och använda näringen till sin egen tillväxt, att man kan fortplanta sig och att man kan röra på sig. så om jag slutar äta och aldrig har sex och om jag sitter alldeles alldeles still, så räknas jag inte som en levande varelse? fast man lever nog ändå inte om man gör så, man kanske bara är vid liv. tills man dör.


Kommentarer
Postat av: linette

livet = moffa knulla jogga

2007-08-28 @ 18:34:32
Postat av: awesome

hallå jag uppskattar allt annat du gör, men du vet att jag är helt känslig när det gäller bilderrrrr. men puss på dig du är en bra vän ida. älskar dig även om du ogillar mig lite just nu.

2007-08-28 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0