att må illa

en riktigt kass sak: att vi redan nu, på andra skoldagen, har fått engelska-läxa.
en riktigt härligt sak(som alltid är lika härligt): att lyssna på josé på riktigt hög volym.

en annan riktigt härlig sak är att imorgon ska jag, linette, gabriella, malin och agnes gå och simma och herreminfuckinggud vad jag har saknat att simma. jag älskar det verkligen. speciellt med dom dära. och imorgon ska vi ta 100 längder.

en annan sak som är kass är att jag blir riktigt trött typ hela tiden nu p.g.a ovana kring sovtiderna och värmen. hata värmen nu alltså. och en annan som som är härlig är att jag och linette har faktiskt massor av poäng redan nu i tvåan, vilket innebär att vi kan sova oss igenom trean. en annan bra sak är att jag fick klädsömnad. och att på måndagar går vi från klockan 08.30 till 18.40, men det gör inget för det kommer bli bäst med klädsömnad och bild med linette.

ännu en riktigt kass sak: jag saknar människor hela hela tiden. just nu saknar jag vanessa, linette, tessa, linnéa, jasmine och sofie. och det suger verkligen. för vadå, jag träffade linette för en timme sedan kanske? ändå saknar jag henne.

imorgon är det jag som tar med mig vattenflarre till skolan och exakt nu är det jag ska ska göra våran engelska-läxa fast att det faktiskt är lite plågeri att ge ungdomar läxa redan andra skoldagen. nåväl, det måste göras.

image112
för att man måste väga upp det dåliga med något bra.


Kommentarer
Postat av: ZåFiE

saknarej! baaaByyy ;)

2007-08-21 @ 18:04:13
Postat av: thessa

mjao, kör hårt bruden, du klarar lätt 100 längder ;)!

2007-08-21 @ 18:14:10
URL: http://mariathereselarsson.blogspot.com
Postat av: jas

saknar dig

2007-10-18 @ 12:24:03
URL: http://pulverize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0