for everyone but me

igår åkte jag och handlade med mamma på "the daily store" och jag tycker faktiskt mycket om att handla med henne. fast jag fick s-t-ö-r-s-t-a  c-h-o-c-k-e-n för utanför affären stod verra och vanessa och sålde korv i ett korvstånd :D haha. det konstiga var bara att de var så mystiska och kunde typ inte berätta något då så jag fattade noll. fattar fortfarande inte varför det var sån mysterik kring allt? x)

jag vet inte varför de senaste dagarna har varit så långa och jobbiga och det känns som att jag förlorar hörseln och orken när jag som mest behöver det och att när jag väl lyssnar är det helt knäpptyst. det känns som att jag ibland försvinner ut ur mitt huvud, ut ur min kropp, och under en tusendels sekund missar jag en hel livstid av viktig information. jag sover när jag är vaken och jag är vaken när jag sover och mina öron är fyllda av vatten och mina ögonlock är ihopklistrade med varann så jag ser ingenting, inte ett jävla skit ser jag.

och jag orkar inte att människor dissar mig hela tiden och jag är trött på att jag bara duger när du inte har henne för direkt när hon kommer så försvinner du ifrån mig.

doing the same mistake twice, making the same mistake twice

åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska. åh gud vad jag saknar indiska.


och det känns som att jag önskar att du var jätteliten, som en liten groda, för då skulle jag kunna stoppa dig i min ficka och ha med dig överallt för just nu behöver jag det precis hela tiden, jag behöver dig, för du förstår på ett sätt som ingen annan gör och du får mig att känna mig på ett sätt som ingen annan kan och du är bra på ett sätt som ingen annan är.

och det är som att varje gång jag verkligen vill säga något så går det inte att öppna munnen. varje gång jag förväntas att säga något så har jag inget att säga. varje gång jag verkligen vill vara glad så går det inte.

just nu är jag sugen på massor av nya, snygga kläder och massor av glada härliga dagar och massor av mysiga höstdagar och in our nature och graduation och fika med mina habibis och slit i skolan som verkligen ger resultat och ännu mer glada fina höstdagar och allt sånt där.

just nu skulle jag vilja sitta i hides kök med henne och dricka te och utanför fönstret ska det vara helt mörkt och allt man egentligen ser där ute är andra upplysta fönster och att sen när vi har gått och lagt oss ligger jag i den där sängen som absolut känns som min säng och bakom dörren till vardagsrummet är teven på lite tyst och där i soffan sitter hides mamma och pappa och tittar på teve och på morgonen ska jag och hide till time för hon ska jobba och när vi går ut på morgonen på ronnebygatan är det helt tyst och mörkt och allt man hör är prasslandet av löven som flyger omkring på gatorna och våra fotsteg och väl inne på time får jag en riktig time-frukost som består av nybakade baguetter och smör och ost och sen ska vi sitta på time nästan hela dagen och det är så jag vill ha det  precis just nu.

Kommentarer
Postat av: awesome

jag älskar dig ida och idag vill jag ha en riktig underbar dag med dig.

2007-08-25 @ 12:51:40
Postat av: Hannaa!

gud vad mysigt du beskriver allting, jag önskar att jag kunde känna så!!! :)

2007-08-25 @ 14:48:38
Postat av: Anonym

du skriver så jobbigt bra

2007-08-26 @ 00:52:07
URL: http://sirens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0