hitten

såhär har jag ofta känt mig förut:
slow down, please slow down
i need to find peace anywhere in me
i feel like i'm under water struggling to get air
i feel like i'm lost in this body trying to get inside my head
i wanna know what i'm thinking what i'm feeling
what i want my life to be
i wanna know how i got to make things easier
for everyone but me

men nu:
do you really think i'd give a damn
know that i could do whatever i want
now i know what i'm thinking what i'm feeling
what i want my life to be
now i know how i've got to make things easier
for everyone including me


för idag har det varit bästa dagen som fan, på så jävla lång tid. simmade med de bästa MP2A:orna som finns, det vill säga linette, gabriella, malin och agnes. 2 fucking kilometer :) sedan hurrade jag&linette oss till tha matsal för lite fresh food tänkte vi eftersom vi var utsvultna, men neeeeeeeeej. till vår besvikelse var dagens delikatess ingen delikatess utan selleristicks, vilket inte verkade så tasty. då drog vi hem till köket och lagade riktig delikatess till våra tomma magar.

dagens: 
simning
siesta
earl grey green tea
coffeeballs
room raiders
sean kingston
those dancing days&hitten
made
samtal med min brud
cykelturen till valhalla
linettelinettelinette
 

jag älskar att du får mig att må såhär och att allting känns så jävla lätt och bra och.. verkligen lätt. älskar motivationen du ger mig och optimismen och allt sånt, du är den sannan kvinnan.<3

sommarens sista suck säger:
god natt sverige
och god natt ida
inatt får alla fula lida
tänk på det när du borstar dina tänder
att du har världens vackraste händer

- hannah är så söt :)

nu är jag kissnödig och jag borde sova strax, måste bara finish the english homework. jag känner för att måla naglarna men undrar om jag kanske har slängt det röda nagellacket x)

image114
beautiful girls



 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0