in this very moment

alltså shit, har inte orkat skriva här på ett tag och orkar egentligen inte nu heller men göre ändå.
imorgon drar jag, vanessa, verra&malteHH till göteborg :D bäst blire. tre dagar kvar tills jag får se min man. oh my.

igår var jag med linette, gabriella, malin, agnes och ida sundholm och vi badade i borsökna. sjukt najs och sköööönt som fan. gott också, med pettson&findus-pannakorna dårå. ;)))) ehehe. alltså jag är inte i toppform gällande skrivandet idag va? haha skriver helt konstigt fan.
nåväl, idag skulle jag och mamma hämta mitt leg, men det hade precis stängt. vi kom typ 5 minuter för sent. kuuuuul. sen fick jag min WoW-biljett idag :DDDDDDDDD wawawewa.

gud vad tråkigt inlägg helt seriöst. orkar fan inte skriva mer bara för det, plus att jag måste fan göra klart tischan nu :)

IMORGON ÅKER JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dampen

Kommentarer
Postat av: awesome

IMORGON ÅKER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-08 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0