kanye the fucking west

alltså gissa hur jävla bra det var?
ingen kan gissa hur jävla bra det var.
det var bäst.

image78
bilden är typ snodd från rockfoto eller nåt sånt. han var snyggast. och så jävla bäst. det är så jävla obeskrivligt hur sjukt jävla fittigt bra det var och hur slkhlkhsdhl det var att stå allra längst fram. herregud. orden räcker inte till. men ni fattar. och han spelade stronger en och en halv gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FYFAN vad glada jag&jasmine blev(!!!!!!!!!!!!!!!!).
alltså. jag kan inte fatta det, helt seriöst. han är så. han är. kanye west.

hade a blast i göteborg för övrigt också. men lördagen var liksom <3. jag var så himla jävla fittigt exalterad hela jävla tiden. förutom när jag var rädd att jag skulle få skitplatser på kanye för då hade jag ondast i magen någonsin, jag bröt nästan ihop psykiskt fan.
 i fredags träffae jag zackie också :D det var najs, mannen var typ tre meter längre än väntat hahah. och jag träffade s o f i e och christoffer också fast tidigare på dagen :) synd bara att jag var så jävla konstig, vet fan inte varför men jag var typ sjukt opepp på allt. och jag träffade hide och johanna igår på centralstationen<3

och vi kom hem idag för vi hade ingenstans att sova, uteliggare. vi fick åka tåg med någon snällt t.f.c.c-par :) och igår till idag sov vi hos ysolina. hon&hennes parents var fan sjukt omtänksamma och snälla, verkligen. och det var mysigt :) vi fick gå upp klockan sju imorse hahah. tidigt som fan.

aja, jag orkar inte skriva mer nu förutom att jag har sjukt ont i magen utan anledning och att jag nyss åt massor av riktig mat för första gången på dagar och att jag ska duscha. och att idag köpte jag ett par bralls på weekday för 50:-, det var bra pris tycker jag.

kanye west 11/8-07 är fan det bästa jag varit med om.
image86

image87

image88

image89

image90

image91

image92

image94


Kommentarer
Postat av: jas

saknar dagen somfan

2007-10-18 @ 12:27:43
URL: http://pulverize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0