klimatförändringar

konstigt att man kan må så bra en dagen och så kasst andra dagen.
min dag började med ångest och stress och oro. men det blev sedan bra senare och sånt. men sen blev jag sjukt trött och hungrig och maten i skolan var ju typ slut, så jäääävla dåligt. sen somnade jag på svenskan när vi träffade BOA-ormen. sen skulle jag dra hem och göra NK-uppsatsen tänkte jag. den blir klar idag, tänkte jag också. men jag har kanske skrivit en halv A4 på tre timmar och det går inte bra för jag har fastnat. nu måste jag stressa ner som fan. jag åt för en timma sen, typ värsta fort för jag ville fortsätta med uppsatsen. och nu är jag REDAN väldigt hungrig :o helt sjukt. stressen killZzz me. så nu ska jag äta mackor och slå mig ner i soffan och vila. sen ska jag träffa vanessa. uppsatsen får vänta, jag har ju flera dagar på mig. det är bra att ta tag i saker, men att stressa sönder sig är inte mig grej, inte på det här viset.
ikväll ska jag se den där traffacking(hure nu än stavas)-serien på trean och sen lägga mig elva typ. fyfan vad skönt. imorgon ska jag vara på topp.
image115
idag beställde jag in our nature<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0