L to the N

idag har jag tänkt på linette nilsson precis hela dagen. jag har saknat och saknat och saknat och tänkt tänkt tänkt.

vi har fått en ny gympalärare :o jag undrar varför. jobbigt att byta hela tiden så man typ måste "bygga upp förtroendet" eller nåt om och om igen. han heter paul förresten, och ser ut som en "översten", typ. sen hade vi G-K-O och då saknade jag linette extra mycket för vi är ju gko-buddies. sen hade vi sista lektionen m-a-t-t-e vilket kommer bli asjobbigt. vi hade en ny lärare i det också, patrick hette han. verkade rätt najs :)

nu är jag trött som skatan och gammal som gatan och jag ska kanske handla med mamma och idag  finns det personer som jag vill träffa very mucho extra mycket: linette, tiina, vanessa och verra.

image117
alltså älska bilden :) HaBiBi sOm FaN JuH <3


Kommentarer
Postat av: awesome

hahahaha vi stod i ståndet!!!!!!!! puss älskarej

2007-08-25 @ 01:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0