only jesus can save us

du är inte alls bortglömd. för jag tänker på dig hela tiden.

"vi är så irriterade du och jag. vi är så arga.
och innanför allt har vi något som vill ut.
vi vet det."

that leave pieces of shit


kanske för att allt gjorde så ont men samtidigt var det den bästa tiden i mitt liv. du fanns där och. ja.


det är jag som är det bortglömda barnet och hur långt jag är går kommer jag ingenvart. hur mycket jag än springer kommer jag aldrig fram och hur många mil jag än färdas når jag aldrig fram. till dig.

ett år nio månader och tolv dagar innebär 650 dagar med dig men samtidigt så himla mycket mindre än så.

"och jag måste hålla i dig hela tiden för att inte tappa bort dig"

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du är bäst
och du vet hur mycket du betyder för mig.
utan dig.. du vet, allt sånt snack.
det absolut sista jag vill är att förlora DIG.

2007-08-18 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0