turkoz form&design

denna dag har varit sjukt soft! verkligen hela dagen. först var morgonen sjukt soft och jag hann med både alfons och seinfeld. sen blev jag sugen på pyttipanna men vi hade ingen. då kom mamma hem och hon hade köpt pitten i pannan och då blev jag hapi gurl. sen gittade jag till skolan och det var rätt soft där. speciellt med linette och våra kakor :) jag hade tagit med mig för jag tänkte att hon behövde något gott. sedan drog vi till second handen vid sylle typ fast man hittar ju aldrig något pås econd hand vafan. vi gick till myrorna också dårå men ah, som sagt. sen i alla fall köpte jag två tröjor på h&m. indiska hade inga kläder jag ville ha, i got really surprised :o sen drog jag hem och åt god mat och sedan cyklade jag till sveaplan och köpte 6 mangosar för 20:-, SJUKT BILLIGT!!!


det börjar bli kallt ute och då tänker jag att hösten kommer snart men mörkret, de tända ljusen, boken, teet, de mysiga innekvällarna och musiken har redan anlänt till mig så jag har höst redan nu och kommer ha det ett bra tag till.

do you really think i give a damn know that i can do whatever i want


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0