alla önskningar kan uppfyllas på the phone house

okej, det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på i måndags kväll.
jag drömde om josé inatt, han kom till eskilstuna och spelade på stadsbibloiteket. jag stod längst fram och han avbröt spelningen för att snacka med mig. sen drog han fram en almanacka, typ exakt sån som vi får göra i gko'n, och sen bestämde vi datum då han skulle komma tillbaka till eskilstuna. när jag vaknade var jag glad.

jag ska göra en tavla har jag bestämt. en tavla plus några små ord kanske. jag ska göra tavlan och skriva ner orden när jag bestämt hur det ska vara och hur det ska se ut. när jag är färdig ska jag ge resultatet till en sann människa som jag tycker ska ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0