chasing dreams

ingen julafton utan överexalterade föräldrar som dansar till kass julmusik. "den här skivan är den bästa julskivan som gjorts" säger de och jag undrar hur det någonsin skulle kunna stämma.

imorgon fyller jag år, då kommer det några kvinnor hit och fikar, så då får jag ett utmärkt tillfälle att briljera med mina otroliga bakingskillz. meneh sen tänkte jag att om ni vill (ni måste) får ni ju fixa en ferre på kvällen och typ bjuda mig på lite alco, det är ju alltid uppskattat :D hahahh.
...en puss går väl också bra ja.

Kommentarer
Postat av: vanessling

kom hit so bjuder jag dig po tusen ol som ar asgoda och har sjukaste javla namnet som jag inte kommer ihog just nu

2007-12-26 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0