de gör inge

jag drömde att jag skulle gå någonstans och du gav mig en kram och pussade mig i pannan. jag torkade bort pussen litegrann med min tröja men bara för att det var lite kladdigt, inte för att jag inte ville ha den. för det ville jag. jag hörde att de spelade vår låt och jag sa: hör du vilken låt det är? du log och när jag vaknade kände jag fortfarande din puss mot min panna.

en sak är att jag fyller år idag och den andra saken är att imorgon skulle det vara ganska kul att åka till t.f.c.c. linette och agnes borde vara på. just nu ligger mina kladdkakemuffins i ugnen och oj, nu ringde visst klockan. jag borde nog ta ut dem nu, typ strax. de gör inge om de blir lite misslyckade, det är ju typ så det ska vara. en rolig sak är att jag bara låtsas att jag är bra på att baka, för då tror alla att jag är det. egentligen suger jag, men de gör inge. nu är muffinsarna ute ur ugnen i alla fall, linette will kill me om de inte är kladdiga, så jag hoppas att de är det. undrar om vi har julmust hemma. julmustälskarna skulle nog bli pretty exited då, h3h3h. tråkigt inlägg, meneh. de gör inge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0