diamons from sierra leone

om vi inte hade varit syskon så hade jag nog hatat dig sa hon och det värsta var inte orden som kom från hennes mun, det värsta var inte vad hon sa. det värsta var det faktum att jag redan för länge sedan hade insett att om jag inte var hennes syster och om hon inte var min så skulle jag vara en avskyvärd människa i hennes ögon. jag hade redan insett att jag inte är snäll. att jag inte är trevlig. att jag inte är glad. att jag inte visar att jag bryr mig. att jag alltid är dum mot min familj. men det finns ingen tid åt de tankarna nu för jag har faktisakt en fördjupning att skriva.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi är alla hemska människor. Fast var glad att du åtminstone är skitsnygg :D

2007-12-16 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0