mount wroclai

min katt är sjuk. det tycker jag är mer än väldigt synd, men vad spelar det för roll vad man säger egentligen.

image222
jag är väldigt kissnödig och på tal om ingenting så saknade jag linette pretty very much idag på bilden. jag orkar inte skriva något mer alls för det spelar ingen roll vad jag skriver för ingenting räcker egentligen till. vad jag menade med det där spelar heller ingen roll just nu för allt jag behöver göra är att sova och att vila ut mitt huvud vila ut min kropp och vila ut mig. snart är det lucia och då ska linette sova här, jag känner att jag saknar henne väldigt mycket. min bror spydde nyss, god natt.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

kände att jag saknade dig väldigt mycket också.
snart sover jag hos dig och jag längtar.

2007-12-03 @ 23:02:05
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: guZZen

nej, vad är det med katten? :0
sov och vila ut ditt huvud och din kropp, hela dig. gör det så länge som du tycker att det krävs, för i sommar kommer vi nog ses på festival och då borde vi röja totalt. jag saknar dig

2007-12-04 @ 21:21:55
Postat av: linnea

du blev så himla fin i skolkatalogen ida

2007-12-05 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0