now i feel like there's things i gotta get, things i gotta do

trots att jag väldigt mycket ogillar att åka bil i onödan så åkte jag runt med pappa idag till en massa olika mataffärer. vi letade efter vegetarisk coctailkorv, men det var kört liksom. sen åkte vi och julhandlade. trots att min pappa är lättirriterad mest hela tiden, och trots att jag oftast stör mig sjukt mycket på det så hade jag ganska trevligt idag. kanske var bilåkandet inte i onödan ändå.

jag gick hem till linnéa efter det och skulle hämta min tröja. klockan var två och hon låg fortfarande och sov, så hennes mamma gav mig tröjan. jag borde ha gått in i brudens rum och väckt henne med en puss och en kram.

sen drog jag till stan, för jag skulle till någonaffärbredvidclaesohlssonsomjagintevetvaddenheter och köpa två simpsons-dvd:er till pappa, men såklart var de slut. då blev jag fett arg och typ gick runt på stan och försökte hitta något annat. såklart hittade jag ingenting, men jag hittade agnes. eller hon kinda hittade mig på åhlens. sen gick vi till hemköp och där, DÄR hittade jag mina simpsonsfilmer. eller vadå jag. agnes hittade dem och jag blev fett glad.

jag tror att jag ska försöka komma på något att måla på t-shirten som my brotha ska få imorgon. sen ska jag nog se på bingolotto ikväll, haha. imorgon tror och hoppas jag att jag får min t250i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0