nu skrek dom nu föll dom rakt igenom huset

genom väggen hör jag en man som skriker. det börjar tyst och övergår i allt högre toner.
jag vet precis vad det är som pågår. min syster tittar på ensam hemma 2. en av tjuvarna i filmen får en elstöt, därför skriker han. jag minns den där scenen så väl från när jag var mindre, jag tyckte alltid att den var så rolig. kanske berodde det på att under och efter elstöten stod tjuvens hår åt alla håll. ensam hemma 2 är i alla fall väldigt underskattad och jag har ganska mycket lust att titta på den.
en bra sak är i alla fall att jag har börjat skriva på faktan till fördjupningen. och att jag vill ha en t250i.

Kommentarer
Postat av: LouiseS.A

Åh! Ensam hemma filmerna är ju klar nostalgi. Tycker inte alls om att se dem nu, det är nästan jobbigt att veta vad som händer i förväg. Men att tänka tillbaka på tiden då man såg dem filmerna, man vill ju bara vara med om det själv och vara lika smart som ungen.
Ha de!
Kram Louise

2007-12-14 @ 20:47:01
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: awesome

jag tittade på ensam hemma förra fredagen och såg också tvåan idag. älskar filmerna. fast det är en speciell jag älskar mest men vet inte vad den hette. jag kommer ihåg att jag såg tvåan för första gången hos christoffer, du vet "greken" i vår klass. haha. usch.

2007-12-14 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0