ej bi si abc

igår gjorde jag ungefär mer än vad jag brukar göra på en vecka.

jag och linette snackade i telen och sen märkte vi att båda var sjukt sugna på pancakes så jag började steka lite. sen drog vi till bryggan och åt och det var så sjukt jävla fittgott och mysigt. sen när vi hade smält maten så blev vi jättesugna på kladdkaksmuffins så vi åkte runt lite och köpte de ingredienser vi behövde (fick åka till många ställen för kakaon) och sen drog vi hem till mig och bakade. de blev sjukt goda fan. men jag hatar att baka och sånt när familjen är hemma, och såklart kom alla hem i god tid till bakningen. det är så sjukt jobbigt att de börjar tjata och hålla på så fort de kommer hem. sen skådade vi plötsligt en söt liten groda utanför mitt fönster, den var så gullig :D PUSS. nåja, vi drog tillbaka till bryggan och fikade och sånt, sen badade jag och det var fett skönt. vi ritade lite och bajsade lite och sen lite senare drog vi oss till stan för vi skulle se harry potter på bio med massa lovely people :D  filmen var bra men.. jag satt typ och tänkte på massa skit under filmen. så när den var slut så kändes det som att det bara hade gått en halvtimma och jag liksom satt kvar i stolen och ba: what? ofta slut? men kul ändå.


Kommentarer
Postat av: sofie dårå

som ffffan att jag är! :D

2007-07-17 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0