lefttimditllanegninemetniravtedådtålröf

jag&sofie har typ segat i flera dagar nu men det har varit sjukt skönt för det är sjukt skönt att bara hänga med bruden faktiskt. men idag ska vi till stan. det är fortfarande otroligt svårt för mig att gå på stan. och någon dag nu måste jag även face my fears och gå till hemköp. jag ser inte fram emot det men vi kanske kan hjälpas åt lite. jag saknar dig. undrar om du förstår det eller om du inte förstår det för att jag alltid formulerar mig fel och säger fel saker fast jag egentligen menar rätt och sen blir det bara fel.
jag har lust att se på massa bra och nya filmer sådär. annars har jag ärligt talat inte lust med nånting. nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0