ord

just nu önskar jag bara att jag kunde drunkna i dina armar för det skulle vara rätt skönt att slippa andas för en stund och sen skulle du rädda mig och sedan skulle allt bli bra igen. men sagor är sagor, önskningar är önskningar, film är film och verklighet förblir alltid verklighet och här sitter jag ännu en gång. när man tänker tillbaka sådär på hur tider var så vet jag inte för det var den sämsta tiden i mitt liv men samtidigt den allra bästa för ja, du vet.
snälla spruta tårgas i mina ögon för jag behöver gråta och jag skiter i vad du säger eller vad någon annan säger för det är oväsentligt.

och alla ord, jag är så trött på alla jävla ord. ord som skickas vidare från en mun till en annan. munnar som sprider ord. ord flyger hit och dit. ord är så jävla överskattat. kan inte alla bara vara tysta för en sekund?

Kommentarer
Postat av: runettt

du skriver fbra ida

2007-07-29 @ 19:08:52
URL: http://runeitis.blogg.se
Postat av: sofie såklart!

jag älskar andra stycket så jävla hårt!
och jag hatar att jag inte alls var som du hade förväntat dig/hoppats på/önskat/trodde elle vafan som helst. fyfan vad jobbigt det kändes!
jag tänkte skriva "förlåt för det" men egentligen, varför ska jag be om ursäkt för det? hey, ok, jag var inte som den sofie du trodde och hey, nej jag blev inte någon slags räddning, och hey, ja jag dödade dig. men ORKA. det är redan gjort och jag orkar inte be om ursäkt för allt.
fast om du tycker att jag ska säga förlåt så kan jag ju faktiskt trycka ur mig det, säg till i sånna fall? :D fast ah vettefan.
HAHA HATAR ATT JDBWFJKWBEFJ <-- att det där är precis hur man beskriver mig. ajkfbjerbterbgj bara så liksom.
hatar att jag ens sitter och skriver dethär!
JAG ÄLSKAR DIG ANYYYWWWWAAAY, för du är i alla fall i d a och det är så jävla bra. nån gång kanske du kan lära mig lite och nån gång kanske jag kan lära mig att lära mig. whatever jag orkar intejkrfbnjr JAG VET INTE!
ÄLSKAREEEEJJJJJJJJ <3

2007-08-05 @ 00:37:00
URL: http://musikstudio.blogg.se
Postat av: soFFan

HAHA HATAR ATT JDBWFJKWBEFJ <-- att det där är precis hur man beskriver mig. ajkfbjerbterbgj bara så liksom.
hatar att jag ens sitter och skriver dethär!
JAG ÄLSKAR DIG ANYYYWWWWAAAY, för du är i alla fall i d a och det är så jävla bra. nån gång kanske du kan lära mig lite och nån gång kanske jag kan lära mig att lära mig. whatever jag orkar intejkrfbnjr JAG VET INTE!
ÄLSKAREEEEJJJJJJJJ <3

2007-08-05 @ 00:38:22
Postat av: SOFIE

JÄVLA KUUUUKHOOORFITTTTAAAAAAA HELA KOMMENTAREN KOMMER JU INTE MED?!?!??!! aja. kanske lika bra
ÄLSKAREJ <33333 men en dag vill jag få allting ur mig, typ snart. du vill säkert inte lyssna för jag vet att det blir massa skitsnack, men jag MÅSTE. och ahhhfrfjhfr vet inte <3

2007-08-05 @ 00:39:29
Postat av: sofie

hatar bloggfittan, jag blir en jävla spammare nu!
JAG MÅSTE FÅ UR MIG ALLT SNART NÅN DAG. även om det blir skitsnack för dig och sånt, mmmmåste

2007-08-05 @ 00:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0