she walkin around lookin like michael with yo money

jag gick ut och gick idag. du hade så rätt, jag behövde ta hand om mig själv litegranna för ett tag.
jag gick i alla fall värsta skogsluffarvägen upp till linvävartorp. sen gick jag till det där stället där vi hade en koja för massa år sedan. det var helt igenvuxet, såklart. och massor av myror som fan, äckligt. sen fortsatte jag upp för en väg och gick fett långt. jag tänkte flera gånger att jag borde vända om, men samtidigt ville jag se vart vägen ledde så jag fortsatte att gå. tillslut insåg jag att vägen ledde nog till hällberga och därifrån skulle jag liksom aldrig orka gå hem. men då kom det som ett litet mirakel, en cykel låg där vid vägkanten. så jag plockade upp den, en rödbrun gammal herrcykel. den fungerade galant, så jag cyklade hem. det var sjukt skönt faktiskt. nerförsbacken från viptorp till vårdcentralen är så jävla bäst.

image27

image29

image30

fest i stugan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0