jag behöver en nino quincampoix

jag grät och jag grät och jag grät ännu mer och jag var så ledsen
ledsen för ingenting egentligen men samtidigt för allting
för att himlen alltid faller så fort jag närmar mig och för att jag alltid faller
och det gör ont att falla och jag vill inte falla mer
samtidigt vill jag inget hellre

flertal är underbart men just nu är jag vilsen i mängden


i crawl back into your open arms



grejen är att idag orkar jag inte.
jag vill koppla bort alla tankar och jag vill fan typ ramla ner i något hål så att jag slår i skallen och svimmar
och efteråt ska jag inte minnas något av mitt liv

jag hatar
jag hatar överdramatiserade känslor som liksom svämmar över och jag hatar telefoner när man är full
jag hatar att inte komma ihåg och jag hatar att allt bara blir så jävla fel och jag hatar rätt mycket


nu ska jag gå och fylla på min magsäck så den blir uppsvälld


Kommentarer
Postat av: annis

men ida :'( <3

2007-03-31 @ 18:25:06
URL: http://annis1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0