nattöppet

söndag 18/3-07

idag mår jag bra.
idag mår jag dåligt.
idag saknar jag allt.
idag saknar jag det.
idag har jag för mycket att göra.
idag orkar jag inte göra någonting alls.
idag längtar jag fruktansvärt mycket.
idag vill jag bara le och skratta.
idag vill jag bara gråta.
idag ångrar jag mig. ( för allt jag inte gjort.)
idag vill jag vara någon annan.
idag vill jag bara vara mig själv.
idag vill jag röja.
idag vill jag sova bort hela mitt liv.
idag vill jag upptäcka.
idag vill jag uppleva.
idag vill jag krossa.
idag vill jag krama.
idag vill jag kyssa.
idag vill jag springa.
iag vill jag lyssna.
idag vill jag leka.
idag vill jag skrika.
idag är jag snygg.
idag är jag ful.
idag ska jag ta tag i allt.
idag ska jag släppa allt.
idag måste jag inse.
idag måste jag förstå.
idag måste jag känna.
idag måste jag lära mig att leva med mig själv.


Kommentarer
Postat av: awesome

you you you you you you you you you

2007-03-18 @ 22:06:52
Postat av: Anonym

gör en fucking profil på dig så man kan bli vän med dig! :D (A)

2007-03-19 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0