one night to push and scream

tisdag 13/3-07



jag har tänkt lite. jag känner verkligen för att bara liksom försvinna in och stanna därinne en lång tid, och se vart det leder? inget mer sköta om mig. jag tar bara allt som det kommer? jag behöver inte sånt där längre. fast konsekvenserna kan bli dåliga. men något drastiskt måste göra. jag måste känna hur det är att leva. jag behöver känna något. det är absolut inget dåligt och jag mår bättre än nånsin. bara jag vet vad detta egentligen innebär. 

jag är förväntansfulll.

nu däremot är jag jävligt arg och har ångest. kommer inte få något gjort
jag behöver jogga,andas

jag måste sy in mina brallor

palla sitta här fan


det kommer döda mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0