de säger saker man bara inte kan tro på

jag var glad för en eller två sekunder men alla verkliga känslor kom tillbaka med mitt medvetande
och vart tog alla människor vägen? (det undrar jag just nu)

imorgon ska jag titta på en lägenhet med vanessa, som jag för övrigt älskar med hela mitt hjärta.
i veckan sover hon hos mig och vi tittar på bombay dreams. omständigheter spelar ingen roll för sagt är sagt och det som ska göras ska göras.

jag tycker om att marja-leena (ellr jouni) har bakat jättegott bröd. nyss åt jag och vanessa av det brödet och vi skrattade jättemycket för vi såg en skärmsläckare med en kvinnlig bodybuilder på. nu sover hon och jag borde sova för.. jag behöver sova. vi ska faktiskt upp tidigt imorgon.

ja, jag är full.

Kommentarer
Postat av: sofie

vem är det som ska flytta?

2007-11-18 @ 14:02:06
Postat av: accordion

veronica och vanessa ska flytta.

2007-11-18 @ 14:05:55
URL: http://overflooded.blogg.se
Postat av: awesome

haha "ja jag är full" söt

2007-11-18 @ 14:29:07
Postat av: sean

alkis :)

2007-11-18 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0