emmi lassi jordgubb

en konstig känsla. en konstig känsla som sprider sig i hela kroppen så att man nästan tror att man är någon annanstans än vart man egentligen är. jag har haft en konstig känsla i kroppen nästan hela dagen. den liksom dyker upp i samband med en annan människa men det jag känner är inte saknad denna gången. det jag känner är helt enkelt bara en konstig känsla.

igår drog jag ut en tand. det spände och det knakade men det gjorde aldrig ont och jag märkte inte ens att tanden var utdragen förrän dean sa att det var klart. efteråt hade jag ganska roligt för den högra halvan av min överläpp var bortdomnad så jag såg helt sné ut när jag skrattade och log. konstigt nog så längtar jag tills inte imorgon men nästa onsdag då jag ska dra ut ännu en tand, jag är typ fett glad :D 

image199
man ser ju typ inte, men den där svarta pricken är väl hålet där min tand en gång satt.

Kommentarer
Postat av: gudkillen

Oh nu äru som min tjej, vill du bli ihop?

2007-10-18 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0