jag vill spy ut klumpen i magen men alla baciller är redan bortflugna

stundvis nästintill hatar jag honom. äckligt omtänksam i påverkat tillstånd och oerhört lättirriterad när han är nykter. visst är han inte full jätteofta utan det är väl ungefär bara om helgerna men när jag tänker på den där känslan jag fick inatt och den där känslan jag fick av min dröm för massor av år sedan så blir jag rädd och jag vill bara sova någon annanstans, låsa min dörr eller utrota alkoholen föralltid.

jag skulle kunna skriva så himla mycket mer men samtidigt stämmer mina känslor för stunden inte alltid ihop med verkligheten. därför blev detta inlägg slutligtvis mycket kortare än vad det från början var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0