varför stavas inte ord som de uttalas undrade hon

på ett ögonblick kan mina ögon förvandlas och jag ser på ett helt nytt sett och jag ser från en helt ny vinkel. det som annars är en vanlig syn blir helt plötsligt outforskat vatten och jag blir imponerad och fascinerad av allt jag ser. människor i mängder var inte längre människor utan de var alla djur, och det jag såg var primitiva varselser som inte hade en aning om vad de höll på med. för visst kan man tro att man vet vad man gör, visst kan man tro att man vet hur allt fungerar men i själva verket vet man ingenting för allt är bara ytligt. allting är ytligt och drar jag bort skalet så finns det ingenting inuti att ta på. det enda som egentligen existerar är luft och luft behöver vi alla för att andas och hålla oss vid liv, men mer än så är det nog inte faktiskt och mer än luft kommer vi kanske aldrig någonsin att bli.


Kommentarer
Postat av: vanessa

"primitiva varselser som inte hade en aning om vad de höll på med"
jag fattar typ inget av det du skriver, helt ärligt

2007-11-01 @ 00:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0