vem vill ha ett tennisracket

jag har ont i magen och har haft det jättelänge nu. det känns liksom som att jag har en tunna i magen och hela den tunnan är full av värk och så fort jag rör mig så spänner det så mycket att tunnan nästan spricker.

mat är gott och mat är ännu godare när man äter den med någon annan och mat är dubbelt så gott med veronica och tiina.

i helgen vill jag ha alkohol, fest och dans med linette. jag ska komma till henne i veckan och se på film också, det bestämde jag nyss :)

klaga inte på dagens inlägg, bara för att ni inte har en tvåhundrafemtiokilos tunna i magen.

Kommentarer
Postat av: awesome

hahaha bilderna på köksbordet

2007-10-22 @ 22:19:00
URL: http://expression.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0