beat goes on

image172
check my coat in and i paid the dollar,
sidekick rings, what's up? holla!
text the address, I'll see you later
baby come down
come down, come down, come down
run down, run down, run down
run, make a run, make a run, make a run, make a run, make a run down
a dun da da dun da da dun da da dun da da dun dun
beat goes on
a dun da da dun da da dun da da dun da da dun dun
beat goes on


idag hade jag klädsömnad med mimmi&linette och a whole bunch of other people och det kommer nog bli väldigt bra det där hoppas jag, bara min fantasi pallar trycket och mina fingrar klarar av pressen så.
hade även bild idag vilket var sjukt mysigt och vi skulle göra våra bildmappar. men jag kom ingenvart på mappen utan satt och ritade på annat. men björnen (YES vi fick björn jaaaaa :D) verkade tycka att det var bra och sa att jag kunde ta med det på mappen. i alla fall kommer det bli sjukt mysigt senare i höst att sitta högst upp i A-huset och rita med tjejerna och lyssna på p3 och så är det helt mörkt utanför och allt.

sen satte jag i min 8mm-tunnel idag också, och mitt hål var ju för litet så det gör feting ont x) förresten så pallar jag inte skolfoto imorgon, men what the ffffff :)

det är mycket jag vill just nu. jag vill att elin ska komma hit på momangen och jag vill vara hos både jasmine och hide precis just nu och jag vil spola tillbaka tiden till den första september tvåtusensju och vara tjugo år för en dag så jag kan få träffa josé och jag vill tillbaka till kanye bara för att det var det bästa jag varit med om.

image173
samtidigt som alla tankar flyger runt i mitt huvud plockar jag ut en viss tankte som står skriven på en liten lapp och på den lappen står det att jag behöver verkligen börja röra mig mer innan jag börjar lagra fett for real.

Kommentarer
Postat av: linet

jag har börjat lagra fett for real! och det är riktigt gött måste jag tala om. nothing you have to be scared of :) h3hh3h3.

2007-09-03 @ 22:18:26
URL: http://elephantgun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0