det är inget att göra åt för det bara blir så när en kvinna skaffar man

jag är sugen på pannkakor så imorgon får vi laga riktigt goda tycker jag faktiskt.

jag har velat träffa veronica jättelänge nu. jag vet faktiskt inte men det har säkert gått två veckor vid det här laget och om jag ska vara ärlig så tror jag att det åtminstonde kommer dröja en vecka till innan jag får se henne. jag vill träffa henne nu i veckan men om jag ska vara ärlig ännu en gång så tror jag inte att det blir så vilket är väldigt väldigt synd.
just nu skulle jag vilja vara med veronica i deras gamla lägenhet i 22c och vi skulle vara i hennes rum och det skulle vara mörkt ute för det är ju mörkt ute på kvällarna på hösten och så skulle vi ha bakat eller lagat mat som vanligt och titta på the shining men den här gången skulle vi släcka alla lampor för jag är inte längre lika rädd som jag en gång var.

på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag på onsdag
egentligen finns det inte så mycket annat att se fram emot just nu.

Kommentarer
Postat av: linet

du ser fram emot inte den här tisdagen men nästa tisdag. älskarej <3

2007-09-22 @ 13:30:40
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: awesome

du jag älskar dig och har haft lust att träffa dig hela veckan. fan vad jag saknar våra kvällar hemma hos mig och allt vi lagade och bakade. älskling

2007-09-23 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0