i have ups and i have downs

och det var så skönt för jag var inte på humöret att gå ut och rita egentligen men sen var det så himla härligt ändå och jag älskar nyfors och jag vill fan bo där när jag flyttar hemifrån. det kom fram människor flera gånger och ritar du undrade dom och vad gör du sa någon annan och det gör mig så förbannad sa en man när han snackade om arkitektur. är du bra på att rita för det är jag sa en kille som hade gått på eskil men vad han hade gått för linje hörde jag inte för någon kvinna som såg ut som en knarkare eller möjligen alkoholist ropade någonting till honom.

förresten spelar det inget roll för det är bara siffror och streck men ändå, man bryr sig ju lite, eller jag menar förstås att jag bryr mig ju lite. egentligen borde jag bry mig mer men att bry sig för mycket är inte bra så jag tar det lite lugnt.
 
jag ska räkna lite matte nu sen ska jag faktiskt gå ut och gå eller cykla eller dylikt. dylikt är ett sjukt fult ord förresten för tänk bara, dy är någon slags lera och lik är liksom döda mäniskor, eller dylikt.

imorgon kommer KÅLBÄCK-gussen och låt er inte luras för hon kommer egentligen inte från västerås, det är bara något hon säger för att skryta lite sådär och verka extra fin <3 h3h3h3hh3 have a little sippy sippy p-e-p-p

image190 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0