kommer du ihåg när du skulle bygga mig en docka i trä?

idag gick jag mamma pappa och mimmi och hälsade på morfar på sjukhuset och mormor och anette kom också. mormor hade gav morfar en påse som innehöll tidning och dricka och massor av godis och så sa hon det är som julafton och morfar tog emot påsen och så sa han är det julgröt? och så skrattade han sitt speciella skratt och han log med hela ansiktet sådär som bara han kan och så sa han gång på gång hur glad han blev att vi alla kom och han sa att vi är den bästa släkten och så blev han rörd och han fällde några tårar också. min morfar är så bäst. 
image189
mannen med en tvåäggstvilling som jag aldrig har träffat och som jag förmodligen aldrig kommer få träffa heller men jag vet hur han såg ut när han var liten i alla fall för jag har sett honom på en tavla.

Kommentarer
Postat av: sofie

du har en söt morfar.
när jag var liten, jag vet inte riktigt varför,
så tyckte jag att alla gamla män såg ut precis
som farfar. skumt.

2007-09-16 @ 19:29:13
Postat av: Jonas ^_-

fint skrivet mycket fint måste jag säga!
min morfar går runt och har värsta ångesten över att han kommer dö snart :( han säger tom att han inte kanske är med när jag fyller 18, om 6-5 månader :( blir ledsen av tanken. fast han är inte sjuk eller något, men alla hans nära har gått bort på sistone :(

2007-09-16 @ 23:59:19
Postat av: linette

han är lik din mamma :')

2007-09-17 @ 11:11:12
URL: http://elephantgun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0