översvämmad

jag tycker om ärla väldigt mycket och jag tycker om att åka buss dit och jag tycker om malin så himla mycket för att hon älskar måns zelmerlöv och för att hon vet nästan allt om hundar och för att hon är precis som hon är, och så tycker jag om agnes för att hon är så mysig och snäll och väldigt rolig är hon och så gör hon sjukt goda pannkakor också för den delen. jag tycker om hösten väldigt mycket och så längtar jag tills den helg då jag, malin, gabriella och linette ska sova hos agnes för det bestämde vi idag att vi ska göra någon helg i höst.

jag är inte lika rädd längre för idag var jag tvungen att testa, jag var tvungen att se och det gick ganska bra. det gick ganska bra att jogga faktiskt men fortfarande är jag lite rädd att jag ska få astma och det vill jag verkligen inte få.

nu kan det här låta hur som helst och låter det inte bra för dig så kan du ju hålla för öronen eller ögonen eller vad du än känner för men det jag vill komma till är att alla måste få bli irriterade ibland. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som den bästa höstkvällen, att sova med er hos agnes. om nio timmar går mitt plan hejochhå.

2007-09-23 @ 22:36:47
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: Malin

nämen ååh :D Tycker ochså om dig jävligt mycket! haha hoppas du inte har ändrat dig pga av att
jag lacka ur idag xD :/. "malin ber om ursäkt
för sitt uppförande idag" haha typiskt agnes xD
KRAM<33

2007-09-24 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0