pussa på din mamma från mig, okej

rock for moe var typ ganska mysigt då och då men liksom själva grejen förstår jag mig inte riktigt på. för vi såg inga av alla de band vars namn låter typ likadant (åtminstonde lika fult), och vi liksom umgicks inte med massor av främlingar och vi shakeade inte loss i discotältet som hade sämst musik. (vadå carola, linda bengtzing och "jag vill ha sex med dig"?) vi låg och chillade i tältet och allra mest satt vi och hängde in tha caravan och det var faktiskt fett mys.

jag kan inte rå för att jag tappar bort mig ibland för det är svårt att inte komma bort  när det är sådan uppståndelse. och jag tänkte att jag vet inte ens vad jag gör här och alla runt omkring mig befinner sig minst tiotusentals ljusår framför mig och här sitter jag. här sitter jag ensam och saknar de människor som jag borde vara hos alldeles precis just nu.

i alla fall så har jag en tio komma sexton timmars skoldag imorgon och jag ser fram emot alla mina induviduella val faktiskt och speciellt klädsömnad men allra speciellt bild för det är typ på kvällen och jag vill att vi ska ha björn i bild för jag tycker att han är bra, faktiskt. och faktiskt så saknar jag många människor just nu och jag saknar många saker. jag saknar josé fast jag lyssnar på honom precis denna sekund och igår tänkte jag på honom massor och saknade och hatade att jag inte var i stockholm och såg honom just då. men jag sa inget för jag tänkte att de tycker nog att jag tjatar och jag vet inte, men ibland så försvinner verkligen orken.

nu måste jag förklara i en uppsats vad meningen med livet är och hur lätt är det när man inte vet någonting. förlåt men just nu orkar jag absolut ingenting. jag vill bara bli väldigt liten och försvinna in i något stort och varmt. något beskyddande.

och så många gånger som jag önskat att jag var liten igen medan alla andra är så himla långt före, de är så himla vuxna och de är så himla inne i sina liv och jag, jag bara önskar att jag gick på dagis igen och klättrade och åkte och gungade och spelade och ritade och skrattade och gjorde allt som ett litet barn gör. jag tror faktiskt att jag vill vara ett barn igen. eller så vill jag bli så stor som jag bara kan bli, typ gammal och grå och sen typ somna och vakna dagen efter och vara tre år igen.  nino quincampoix.

send me your position it's getting lonely down here
things I've been up to lately have kept me from seeing clear
as soon as the storm is over and all the fog is clear
as soon as the storm is over i've promised to send out for you

Kommentarer
Postat av: linnéa

du skriver så sjukt bra ida!

2007-09-03 @ 12:09:37
URL: http://wasberg.blogg.se
Postat av: awesome

jag pussar min mamma från dig okej

2007-09-04 @ 01:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0