so where is this leading me

vattenpipa alkohol cigaretter härliga människor kyssar dålig musik och skratt är några ord som kanske förklarar gårdagen ganska bra.

jag tycker inte om secondhandaffärer som är helt risiga och äckliga där man liksom verkligen kan känna lukten av att det här är okända människors gamla kläder och i dessa har de gjort allt möjligt som man inte ens vill tänka på. därför gillar jag inte röda korset. däremot älskar jag secondhandaffärer som är organiserade och fräscha där man knappt märker att kläderna som säljs faktiskt har ägts av någon annan tidigare. och därför blev jag sjukt glad idag när jag upptäckte en sådan secondhandaffär som dessutom ligger ganska nära mig.

jag vaknade 08.40 och kunde kunde kunde inte somna om och visst älskar jag att vakna tidigt på regniga lördagsmorgnar såhär års men mitt tidiga uppvaknande ledde till att jag är otroligt trött nu vilket inte är jättebra med tanke på att jag måste plugga väldigt mycket idag. nu ska jag i alla fall till tuna park med syster och mamma och sen när vi kommer hem kan jag förhoppningsvis börja plugga, om mitt psyke pallar trycket vill säga. 

jag sa tll henne att jag inte vill svimma men ångrade mig genast för att svimma är någonting som jag hemskt gärna vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0