water is my eye

mitt bröst gör ont och känns större än vanligt men tyvärr är nog så inte fallet för jag är säker på att jag bara inbillar mig.

imorgon ska jag till veronica och jag är jätteglad att hon frågade mig för jag saknar henne och att umgås helt allmänt sådär för på senaste tiden känns det som att varje dag efter skolan går jag hem och stänger in mig totalt med mig själv fast vanligtvis stör det inte mig för det har varit trevligt och mysigt men nu vill jag träffa människor och jag vill röka vattenpipa och dricka goda eller rent ut sagt förjävligt äckliga drycker bara för att jag älskar att göra sådana saker med de där människorna.

jag börjar komma över gamla onda tankar nu för vem eller vad kan egentligen bestämma vad som är rätt eller fel och visst har jag dåliga dagar (det vet ni) det vet jag men det som betyder något är de bra dagarna och denna dag har nog varit ganska så mycket på det viset. 

några saker jag vill ha är ett par sköna tischor och tights och en riktigt najs väska och en sjal som jag planerar att köpa mig imorgon och det är så synd bara att pengar räcker till så himla lite jämt och ständigt.  


Kommentarer
Postat av: sandra

så vi ses i morgonkväll? :D

2007-09-27 @ 21:21:55
URL: http://eyyosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0