you can catch me on the motorway

imorse vaknade jag 08.30 i marja-leenas säng och det var sjukt mysigt för på golvet låg job och sov och jag mådde inte illa och hade ingen huvudvärk och utanför regnade det litegrann. sedan tog jag med mig gullesnutten ut på en lite längre promenad och det var sjukt skönt och jag älskar älskar älskar nyfors. jag älskar byggnaderna och det faktum att nyfors innebär tusenmiljarder olika kulturer samlade i ett och samma område. när jag och gullesnutten kom in så skulle jag tvätta av hans tassar för han var ju helt lerig och smart som han är så förstod han att något var på gång så han började springa runt som en galning och  han försökte bita mig och allt :D det var så himla roligt och han var så galen så veronica vaknade. när jag hade duschat jobs små tassar så rullade han runt på hallmattan och var sådär himla sär som bara han kan vara och jag och veronica kom på senare att den där lilla hunden är väldigt ful med sina små tänder utstickandes åt alla möjliga håll men han är så jävla härlig och det gör honom till sjukt söt faktiskt. att sitta och prata med veronica senare i marja-leenas säng om absolut ingenting var mysigt och härligt precis som den bruden är, mysig och härlig.

idag har jag gjort ingenting och jag har sovit två gånger för jag var väldigt trött. jag skulle kanske se på film med linnéa men anar jag rätt blir det inget och nu är jag fett pepp på att rita och jag har värsta bilden i huvudet om vad jag ska rita. att se på disneydags är något som jag har älskat sedan jag var liten för det är så himla mysigt och så himla slapparlördag som det kan bli.

recept på gårdagen:
1 droppe alkohol
2 droppar dans 
3 droppar skratt
4 droppar tårar
5 droppar kärlek

och jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: awesome

hallå jag älskar allt mysigt som bara du och jag kan göra

2007-09-09 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0