you need hints

nästan ett dygn har gått och jag tycker fortfarande inte om människor. de kan vara hur snälla rara gulliga söta roliga omtänksamma och älskvärda som helst och jag tycker ändå inte om dem. det är inget personligt alls utan bara allmänt ogillande mot männsikor i allmänhet och den enda som jag faktiskt vill och orkar träffa idag är min morfar.
saker som man säger och verkligen menar och saker man säger bara för att de ska bli sagda blandas ännu en gång ihop i en stor gryta och jag kan inte ta någonting av det på allvar. det är sorgligt att saker man verkligen menar inte alltid kan tas på allvar bara för att man upprepar samma ord till alla man känner. nej jag snackar inte om mig själv och ja du anar rätt att idag gillar jag ingen alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0