you see how i

lassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassilassi

jag är sjukt glad för att fatta mig kort och jag är det utav den anledningen att nyss lyckades jag ladda ner graduation, den riktiga versionen alltså. jag behöver inte säga så mycket mer tror jag.

idag orkade jag inte vara med på gympan och att säga att jag har varit förkyld hela veckan med lite hes röst funkade som smort för paul sa att det kunde han höra.

jag låg två lektioner före i matten och nu är alla ikapp och det suger lite men vem bryr sig för jag kan ju bara dra iväg igen. i matten dårå. och nu vill massa hyndor här hemma sitta vid datorn så det blev bara massa skitsnack i den här skitbloggen idag. som vanligt alltså tänker ni kanske och ja egentligen är det nog precis så det är. bilder kommer imorgon förresten och imorgon är det mycket saker jag vill hinna med men nu ska jag nog läsa. min bokilago. och jag läser så ofta jag kan för den är så himla himla himla bra men jag är så rädd för att den ska ta slut så jag vågar knappt fortsätta.

image185


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0