i know what i said was the heat of the moment

en sak som är väldigt underskattad är frukost. det är så sjukt himla gott! jag skulle seriöst kunna äta fruskost varje måltid. för övrigt så impuls-åkte jag till ica ekängen när jag lämnade tillbaka babel. jag kom nämligen på att jag ser flintis ut när jag sätter upp mitt hår, och därför var jag tvungen att köpa hårfärg. snart ska jag tvinga min mamma att hjälpa mig. för övrigt nummer två så är jag väldigt pepp på sommar nu. i fredags köpte jag en väldigt fin kjol och imorgon ska jag köpa ett par väldigt fina shorts. jag som inte ens brukar gilla shorts. linette fattar! för övrigt nummer tre så ska min klass äta på ming palace på tisdag och bowla efteråt. det känns somrigt och mysigt. nu ska jag inte babbla mer.


min favoritsommarlåt sedan nian: corinne bailey rae, put your records on

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh. jag gillar den låten också

2008-04-28 @ 14:42:58
URL: http://luno.blogg.se
Postat av: sanna

haha men vafan. dålig kille.

och skitbra låt herregud. länge sen man hörde den!

2008-04-28 @ 18:09:42
URL: http://bratislava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0