när vi är opepp i lägenheten ska det vara såhär. du sover och jag spelar tevespel. och det är ju till och med bra.

den här helgen har jag träffat mycket människor festat dansat skrattat sjungit rökt tittat lyssnat tagit någons vodka-oskuld tagit någons cigarett-oskuld blivit regnad på festat med en mamma varit ute i natten ätit färsk pasta och allt för mycket i övrigt pussat på någon blivit pussad på funderat på människors hårfästen gjort saker för första gången och så har jag varit varm och bubblig på ett bra sätt i kroppen

förresten så tyckte jag om när julia hette birds på bilddagboken. jag vet inte men jag antar att jag i min tanke kände mig som en liten fågel måste känna sig när den flyger iväg till nya platser när jag tittade på hennes bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0