okej

"söt, snygg och väldigt intelligent. vem tänker ni på? mig såklart. ida sundin asp heter jag"
annis sa att jag skulle inleda mitt tal sådär. hahah, hon är gullig.

för övrigt så sitter jag i a19 igen. det mesta suger i precis detta ögonblick, men det kanske blir bättre om några sekunder. eller om några timmar, när jag är hemma hos linten och bakar bullar. imorgon hoppas jag på saw-maraton. annars hoppas jag inte på så mycket alls faktiskt.

jag kom precis på vart jag skulle vilja vara just nu. jag skulle vilja vara på stranden i borsökna med linette, gabriella, agnes och malin, den där gången då jag och linette hade köpt med oss pannkakor. inte för att jag är hungrig, jag åt faktiskt sju stycken pannkakor för ett tag sen. men bara för att. det var varmt och härligt den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0