they can almost fly into your eye and make you feel so scared

det är så himla mycket lättare att bara strunta och ignorera än att verkligen ta tag i saker. jag har många saker att göra egentligen, men det är inte mycket av det som jag faktiskt orkar ta tag i. jag har en ganska lång rad skoluppgifter jag behöver få gjorda, men jag gör dem inte. jag har en klänning som behöver justeras och teckningar som väntar. jag har ganska många ord som sitter fast i min hals och väntar på att få komma ut och ganska många telefonnummer som väntar på att bli uppringada. ändå gör jag ingenting. jag har en tråkig blogg men jag orkar varken ta bort den eller göra den intressant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har asolut ingen tråkig blogg! jag älskar verkligen din blogg :)

2008-04-14 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0