your house is always home

en dag för rätt längesen tog jag och jonas en cykeltur. vi åkte till willys.


ett och två

pojken hade cykelhjälm

jag levde farligt utan hjälm

bajsnödig?

vi (jonas) skulle köpa läsk (såklart)

we know you like it

BLINGTEETH!

blingteeth

..............blingteeth

bajsnödig?

fin kille + fint väder på hemvägen

någon (har ingen aning om vem) bet mig i örat

runt klockan elva lagade vi godaste maten: ugnsbakad potatis, rödlök morötter och paprika. mannen åt kött och jag åt låtsaskött. godaste jag gjort någonsin.

Kommentarer
Postat av: sanna

SNYGGGHHAGAGHAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

2008-08-15 @ 16:26:56
URL: http://bratislava.blogg.se/
Postat av: linea

hahahahahhahhaahahhaha pojken hade cykelhjälm, den bilden <3<3<3<3<3

men ni är snygga :)

2008-08-15 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0