han sover bland blomkålshuvudena

jag är sjuk och har varit det hela fucking lovet. i måndags drog jag till stockholm med nästan 39 graders feber. det enda jag har gjort de senaste dagarna är att titta på tv och sova som fan. det är jävligt skönt dock. fast idag fick jag faktiskt besök en liten stund, bästa besöket som gjorde mig gladast. jag är lite sugen på choklad nu, fast jag mår så sjukt illa och har en äcklig smak i munnen, liksom den där cpsjuk-smaken ni vet? som man får när man är sjuk ja. nu ska jag typ dyka ner i min säng. om tjugofem minuter ska jag titta på greys anatomy, det har jag fan längtat efter hela veckan. nej, man har inget liv när man är sjuk. jag missar fan allt. skitsamma, jag får i alla fall sova.


Kommentarer
Postat av: dinamamma

Jag börjar bli sjuk jag med tror jag :O fast jag klarar mig endå, inger står ivägen för, öh, vene:)

2008-02-21 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0