i hope you don't mind that i put down i words

jag åt nyss väldigt god spaghetti. jag älskar lukten och smaken av nykokt spaghetti.

inatt vaknade jag av att jag hostade och att det kliade i min hals och hur mycket jag än hostade så slutade det inte klia och jag var vaken jättelänge men kliandet ville liksom aldrig sluta. jag började nästan gråta för jag blev så himla jävla arg. tillslut somnade jag väl i alla fall. det är verkligen det värsta med att vara sjuk, hostan som alltid vill komma när man börjar bli frisk. jag skulle seriöst hellre gå 10 mil än att vakna mitt i natten av en kliande hals.
imorgon måste jag i alla fall bege mig till klädsömnaden för jag har inte varit så himla flitig med att gå dit, och tro det eller ej men jag ser faktiskt fram emot det.

idag stötte jag på en liten agon i min hall, så vi drog och hyrde film. sen gittade vi till odlaren hem till malin, zimba och wilma. vi spelade tevespel, och tro det eller ej men jag är faktiskt rätt bra på aladdin och mario. om jag skulle ha de där spelen hemma så skulle jag helt klart vara numbahonepro. vi drack oboy och åt toast i malins amerikanske kök. sen tittade vi på lord of the flies once again. i malins hall hittade jag en trosa med en binda i, det var wilmas. wilma är en hund. nu ska jag skriva lite om lord of the flies. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0