just like a star across the sky

när jag tänker och känner efter så har jag faktiskt ont i varenda centimeter av min kropp just nu. extra mycket känns det i halsen huvudet magen ryggen och nacken. jag börjar bli sjuk. jag börjar bli sjuk igen för jag får tydligen inte vara frisk ens tre dagar i sträck längre. om jag ska vara sjuk så kan jag väl ändå få bli sådär jobbigt sjuk så att jag inte ens orkar resa mig upp? för när man är så sjuk så får man inte gå till skolan, och jag skulle tycka om att ha det som ursäkt just nu. jag skulle tycka om att för en gångs skull ha en ursäkt som är på riktigt.

Kommentarer
Postat av: dinmamma

Jag slapp matten idag

2008-02-08 @ 16:41:49
Postat av: Tessa.

hähä, härligt sms jag fick av dig ;) congrats liksom :D:D fan vad kul!

2008-02-10 @ 12:27:13
URL: http://larssontherese.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Hoppas det blir bättre ! :)

2008-02-10 @ 12:40:56
URL: http://www.empemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0