just nu är jag väldigt glad för att

1. jasmine har fixat arvikabiljetter för bara sexhundra kronor
2. om precis en vecka ska jag till t.f.c.c med numbahonetfccbrudarna
3. efter fredag så behöver jag inte gå till skolan på två hela veckor
4. jasmine kommer hit snart 
5. efter möjligtvis en kort snöperiod till så är det vår och snart sommar och snart sommarlov
6. jag ser fram emot mina och linettes utanförkommunenäventyrsfester
7. jag ser fram emot arvika med alla fucking jävla härliga människor
8. min fader från en annan moder (linet) är min fader 
9. ibland är jag snygg och duktig på många saker (när jag vill)
10. jag har sötaste mannen

(observera att ingen speciell ordning råder)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig!
och jag gillar när du säger att du är snygg, för du är snygg!

2008-02-11 @ 20:42:02
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: mamma

HAHAHA linette är din fader, jag är hennes fader, men du är min dotter o ja e din morder.. hmm hur går det till:D:D

2008-02-11 @ 21:03:07
Postat av: jas

åh snart!!!

2008-02-16 @ 13:22:55
URL: http://pulverize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0